Met mijn 2 oudere zussen spelen met ons eerste poppenhuis, 1953

donderdag 19 mei 2011

Vakantie Frankrijk

Vandaag de caravan gedeeltelijk ingepakt omdat we zondag vertrekken naar Frankrijk. We zouden in eerste instantie de 15e vertrekken maar door omstandigheden gaan we een weekje later. Ach, we hebben tenslotte nog 5 weken. De bedoeling is om in een paar etappes naar de Provence te rijden met onderweg een bezoek aan vrienden in de buurt van Macon. In dit blog ga ik wat verslagen zetten zodat ik zelf naderhand ook kan lezen wat we meegemaakt hebben en waar we allemaal geweest zijn.

5 opmerkingen:

  1. ooooh, wat heerlijk!!! Naar de Provence! Heel veel plezier gewenst!!! En ga je veel foto's maken en laten zien??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga ik zeker proberen als we verbinding hebben. En, zoals je ziet, is het me eindelijk gelukt een blog te maken na veel mislukkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De aanhouder wint ;-) Ga je ook naar het paleis van de postbode???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker, maar ik Frankrijk lopen ze nogal achter qua internetverbindingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vind ik dat een leuke foto. Ik ga je verslag volgen.Fijne vakantie toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen