Met mijn 2 oudere zussen spelen met ons eerste poppenhuis, 1953

woensdag 30 mei 2012

Omdat gisteren het internet eruit lag vandaag een verslagje van gisteren. We hebben een bootreisje gemaakt met tussendoor bezoekjes aan 2 eilanden in de baai van Morbihan. Dat het weer stralend was maakte het extra fijn. Na 1,5 uur kwamen we op Ile d'Arz aan waar we een wandeling gemaakt hebben en Chris een crêpe gegeten heeft, een Bretonse specialiteit. Na weer een uur varen kwamen we aan op het eiland Ile aux Moines. Hier hebben we ook een beetje rondgelopen en genoten van een heerlijk glas bier (Chris) en een wit wijntje. Na de terugtocht waren we om 7 uur weer thuis. Dit uitje was weer eens wat anders en is ons heel goed bevallen.


 Menhirs op een klein eilandje in de baai van Morbihan


 Helemaal geweldig, de mode van de oudere generatie Fransen. ca. jaren 60. 

Woensdag 30 juni 2012
Vandaag zijn we weer noordelijker getrokken en staan nu op een camping met uitzicht op zee in Noord-Bretagne in de buurt van St. Malo. Een mooie terrassencamping.

1 opmerking:

  1. O heerlijk allemaal Wilma, LA VIE EST BELLE!. Van jongsaf tot ik een jaar of 16 was ging ik ELK jaar met mijn ouders een maand naar Frankrijk. En daarna nog vele malen zelf. Als ik je verslagen lees kan ik het gewoon weer ruiken. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen