Met mijn 2 oudere zussen spelen met ons eerste poppenhuis, 1953

maandag 4 juni 2012

Zondag 3 juni

Het is moederdag vandaag en dit is voor mij dus al de tweede keer, maar je hoort me niet klagen want ik mag weer mee uit eten. Deze keer in een heel gezellig restaurant in St. Suliac, zo'n 35 km. hiervandaan. Het eten was werkelijk voortreffelijk. We zaten naast de keuken waar de voorgerechten en nagerechten klaargemaakt werden. Verder heb ik de rest van de dag naar tennis gekeken op internet want voordat we terug waren was het al tegen vieren.
 Chris keurt de wijn.
 Paling in het groen, het hoofdgerecht van Chris.
Met honing gelakt beenhammetje, mijn hoofdgerecht.

Maandag 4 juni

Vandaag dus echt een rustdag gehouden alhoewel we vanmiddag een wandeling gemaakt hebben naar de top van een rots hier in de buurt vanwaar we een prachtig uitzicht hadden over de camping en de zee. Op de camping, die trouwens heel goed en netjes is, bloeien prachtige yucca's. Vanavond naar de Nederlandse tennisster Arantxa Rus kijken die in de 8e finale staat, een knappe prestatie van haar. 
Internet in Frankrijk is ook al een heel stuk verbeterd, op de meeste campings kun je een kaart kopen voor 1 dag, 3 dagen of een week en ook de kosten vallen erg mee, zo'n 15 euro voor een hele week.
 Uitzicht van halverwege de rots op de baai.
 En de camping vanaf dezelfde plek met rechts naast die "vierkante" boom onze caravan
Yucca in bloei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten